clean & simple - pierwsze kroki :D

Uwielbiam patrzeć na pracę clean&simple, 
ale zawsze jak robię scrapa coś (jakaś nieznana mi bliżej tajemna moc) powoduje, 
że zamiast clean&simple, jest to totalny chaos :D 
co prawda mój chaos, zwariowany i ulubiony, 
ale jednak zachwyt nad prostotą dzisiaj wygrał z moją chaotyczną duszą :D 


i oto co z tego wyszło : 


praca jako, że lekka i letnia i bardzo wesoło wypoczynkowa leci na wyzwania : 


'

produkty wykorzystane ze sklepiku to min. : 

naklejki, których już niestety nie mogę znaleźć :P

papier


:* 



10 komentarze:

  1. świetnie Ci wyszło :D pełna podziwu jestem, że bez farb itd :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny scrap :)
    ja tam lubię Twoje bałaganiarskie scrapy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! A ja właśnie ciągle staram się zrobić coś bardziej bałaganierskiego i chlapanego :P

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię LOsy na jasnym tle- białe jest idealne! :)
    Podoba mi się kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesoły i kolorowy. Prawdziwie letni.

    OdpowiedzUsuń
  6. w pierwszym momencie pomyślałam, wow, ale fajny scrap. Ale jak przejrzałam Twoje wcześniejsze posty, to zdecydowanie o wiele bardziej podobają mi się te z farbami, bałaganem i kolorami. Niemniej jednak od dzisiaj jestem fanką Twoich scrapów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem Twoich scrapów! :)) Są takie kolorowe i mają w sobie to coś! :)) Obserwuję. ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam problem z clean&simple, fajna praca

    OdpowiedzUsuń

Search This Blog

Pinterest Gallery

Instagram Shots