nowe kolekcje w BeeScrap!



Hej! 

Wiem, że znowu na jakiś czas zamilkłam, ale teraz muszę się odezwać! 
Nie wiem czy już widziałyście jakie cudowne nowe kolekcje przygotowało dla Was BeeScrap! 

Jeśli nie to koniecznie idźcie zobaczyć, szczególnie, że dla rękodzielniczek święta zaczynają się w październiku, więc to idealny moment na uzupełnienie swoich świątecznych zapasów o nową kolekcję! 

A ja tymczasem (zachęcając Was również do udziału w naszch zabawach) chciałam pokazać Wam moje dwie ostatnie beescrapowe prace :P 





A tą karteczką chciałabym zaprosić Was do zabawy z mapką i oczywiście pochwalenia się wynikiem Waszej pracy w komentarzu, chciałybyśmy zobaczyć jakie są Wasze interpretacje mapek! :) 





Prace jak widzicie jeszcze ze świątecznej kolekcji nie są, bo na klimat świąteczny postanowiłam jeszcze chwilkę poczekać, żeby w listopadzie zarzucić Was świątecznymi pracami :P 

W roli głównej również nowa kolekcja BeeScrap - In the backgound II (którą kocham całym sercem i pewnie jeszcze nie raz zawita w świątecznych inspiracjach) :P

Pozdrawiam Was serdecznie i ściskam ! 



10 komentarze:

Search This Blog

Pinterest Gallery

Instagram Shots