wakacyjnie uśmiechnięty post!

Hej, cześć, czołem! 
Jezu, potwornie gorąco dziś! A ja zabrałam się za sprzątanie! 
I myślałam, że skończy się to naprawdę tragicznie, 
ale dobrnęłam do etapu finalnego, 
z małymi przeoczeniami, ale cóż :P 

Ale zanim efekty mojej ciężkiej pracy LO :D 
na wyzwanie : http://silesiancraft.blogspot.com/2013/07/wyzwanie-pocztowka-z-wakacji.html     jako pocztówka z wakacyjnych cudownych mazur! 

i według mapki 





i uwaga teraz efekty mojej dzisiejszej pracy jeśli chodzi o mój mały kącik scrapowy : 





31 komentarze:

  1. fajowo w tym Twoim scrap kącie :D i ile Ty masz papierów :D
    a LO fajowe :) kolorowe i wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajny kącik :) i super energetyczny scrap!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny scrap, kolorowy i optymistyczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za odwiedziny u mnie :)
    Świetnie tu u Ciebie, kolorowo, energetycznie i bardzo pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z moim bałaganiarstwem nigdy takiego porządku nie mam... u mnie sprzątanie po papierologii to takie neverending story;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tu fajnie, tak kolorowo i jakie wesołe LO. Dzięki za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały masz kącik scrapowy :).
    A LO cudowne! Mega optymistyczne i wspaniale kolorowe :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no jak zwykle mega kolorowo :) nastrajasz dobrą energią!! ja też powinnam zrobić porządek z moim kącikiem ale baaaaaaardzo mi się nie chce ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kącik i świetne kolory na LO. Dziękuję za udział w wyzwaniu SPS.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny letnio-wakacyjno-beztroski klimat!

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałe i pozytywnie nastrajające LO!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna i radosna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne LO, a z kacika skrapowego najbardziej podoba mi sie ta sterta pudelek za krzeslem (pewnie z papierami) Oh jak ja bym chciala miec taki porzadek! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny scrapowy kącik też taki chce:) tylko ogranicza mnie metraż;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne biureczko masz w tym swoim zakątku :) A jaka kolekcja lakierów do paznokci ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Search This Blog

Pinterest Gallery

Instagram Shots