motivational card!

Hej :) 
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę do ubiegłego mapkowego wyzwania ScrapMap (aaaa, umieram, jestem chora, nie wiem jak to wyjdzie z moją skladnią dziś :D ) 

Hello! 
Today I want to show you card for card sketch in ScrapMap blog :) 


Mam nadzieję że przyłączycie się do naszej zabawy! 
I hope you would like to join to our challenge! :D 

I na koniec - produkty jakich użyłam :
And the products which I used to my work : 

Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości    Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości    Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości Hopefully - Find Me      Hopefully - Never Let Me Go   Essentials - Chipboard Hearts - Yellow/OrangeCarpe Diem - Bliżej

15 komentarze:

  1. Śliczna jest i jaka warstwowa - podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrówka życzę! :* kartka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, współczuję choroby i życzę szybkiego powrotu do zdrowia. <3 Kartka jak zwykle piękna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka bombowa. Dużo zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pozytywna (jak wszystkie Twoje prace zresztą) i zakręcona! Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  6. czadowo połaczyłaś papiery i dodatki ;D niesamowita jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie wzorów i kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawiązując do napisu polecam tym razem wybrać najprostsze rozwiązanie - czyli łóżeczko i lekarstwa - this is the best way! A praca jak zwykle super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle świetnie połączone wzory i kolory. Śliczna kartka!
    Szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja! Są chyba wszystkie kolory, a żaden mi absolutnie nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie odnotowałam problemów ze składnią, ale bardzo podoba mi się, jak nawarstwowałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle warstw i kolorów - CUDO !!!

    OdpowiedzUsuń

Search This Blog

Pinterest Gallery

Instagram Shots