# nowy rok!

Hej! 
Co prawda ja moje noworoczne postanowienia, zaczęłam realizować z pewnym poślizgiem, 
po dwudniowej egzystencji pomiędzy starym rokiem a nowym, 
ale w związku z tym moja "tegoroczna książka" będzie miała po prostu o dwie strony mniej :D 

Już wyjaśniam, o co z tą książką chodzi 
otóż dzisiaj, na blogu Scrappin, rusza nowe wyzwanie 

specjalne noworoczne, a wytyczne do niego, przygotowane wspólnie przez cały zespół to : 


i taki klimatyczny moodboard : 


i uwaga, niespodzianka! 
wyzwanie jest sponsorowane przez cudowne : 


STUDIO TEKTUREK! 

także, nie dość, że my miałyśmy przyjemność pracować na ich fantastycznych papierach, 
to dla Was do wygrania jest także świetna kolekcja Peachy Christmas! 

tak więc serdecznie zapraszamy Was do zabawy z nami, w scrappin! 

a oto, co ja przygotowałam z okazji tego wyzwania





Dzięki wielkie za wszystkie odwiedziny!
jeszcze raz Was serdecznie zapraszam do udziału w wyzwaniu, 
a poza tym do obejrzenia pięknych inspiracji pozostałych dziewczyn z DT! 

Buziaki w poniedziałkowe popołudnie! 




6 komentarze:

  1. Ah ten róż kochana! :) Świetnie Ci wyszedł. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. boski :) nawet w spokojnej wersji Ci mega do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie zinterpretowałaś moodboard - wyszło równie delikatnie :) Pozdrawiam i życzę w nowym roku nieustającej twórczej weny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, świetny, świetny! ;)
    Szczęścia i kreatywności w Nowym Roku Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za fenomenalną inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki pozytywny scrap :) Piękny papier bazowy :)

    OdpowiedzUsuń

Search This Blog

Pinterest Gallery

Instagram Shots