święta, i po świętach!

Hej! trochę mnie tu nie było i jestem o to na siebie zła, 
ale nawarstwiło mi się miliard rzeczy do zrobienia na raz, 
do tego doszło przedświąteczne rozkojarzenie i wyszło jak wyszło.

Tak czy siak, wracam do Was i będę już tutaj regularnie i mam nadzieję 
że nic się nie zmieni, 
i żaden bałagan mi się nie zrobi nigdzie, 
więc jestem :D

rusza nowe wyzwanie, 
z moim cytatem i moodboardem w brzoskwiniowo - różowym, 
słodkim i pozytywnym klimacie. 



oto wytyczne, 
a tutaj moja praca : 



mam nadzieję, że przyłączycie się do naszej zabawy w scrappin :) 

Na wasze blogi cały czas starałam się zaglądać, 
ale dzisiaj jeszcze na pewno Was odwiedzę i zobaczę jakie cuda tworzycie!

Trzymajcie się dziewczyny!
Do napisania! 

10 komentarze:

  1. stęskniłam się za Twoimi chlapankami, Sarcia :)) wyszło cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam o Tobie ostatnio, cieszę się, że wróciłaś z taką piękną pracą :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. boski ;D pochlapany, warstwowy i szalony - idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest, taki pozytywny, pogodny :) No i te warstwy - superancko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodziutko :) a jednocześnie tak świeżo :) Uwielbiam te Twoje chlapania ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed Świętami to chyba każdy ma problem z czasem :P
    Tęskniłam! Dobrze, że już wróciłaś z tym super scrapem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne LO :) Jak zwykle zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki delikatny kobiecy scrap :) Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że wróciłaś i to z takim delikatnym scrapem :-)

    OdpowiedzUsuń

Search This Blog

Pinterest Gallery

Instagram Shots