Essowy blog hop!

Hej ! 

Nie wiem czy wiecie, ale w essach - floresach właśnie ruszył blog - hop ! 

Od dziś, codziennie o 12 godzinie, szukajcie u projektantek essów prac i haseł :) 

Nagrodą ode mnie będą te dwie mini karteczki i drobny mikołajkowy prezent w postaci paczuszki przydasiów :)  Ale koniecznie patrzcie co przygotowały dla Was pozostałe dziewczyny!
Aby zdocy mikołajkowy prezencik, należy podać jak najwięcej produktów ze sklepu jakich użyłam w komentarzach! :) Osoba, której się to uda / która będzie pierwsza otrzyma prezent :)


Prace jakie dla Was przygotowałam:




Zaglądajcie na blogi innych projektantek! Zachęcamy do udziału w zabawie i wpisywaniu hasła, ponieważ wśród osób, które sie z nami bawiły zostanie rozlosowana nagroda! 

pierwsze słowo jakie ja dla Was mam brzmi KREATYWNEGO

wchodźcie w tym tygodniu na blogi pozostałych projektantek i szukajcie dalszych słów naszego hasła! 

Zajrzyjcie też na Essowego bloga! Tam w mikołajkowym poście znajdziecie prezenciki, jakie są dla Was przygotowane i więcej na temat zabawy!  

Buziaki!


 

4 komentarze:

  1. cudne karteczki :) ale podanie wszystkich produktów to nie lada wyzwanie .
    kartka pierwsza : baza, papier Loft Christmas Red, zestaw naklejek Candy Cane Lane-Tinsel&Company, papier Loft Christmas Wood, karty Teresa Collins Tinsel&Company
    kartka druga : tekturka Ramka-Moja Chwila, papier MME-Good Times -Treasures Paper

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki. Podejmuję wyzwanie:
    1 kartka - baza kwadratowa biała Anita`s,kosteczki piankowe 3d bloczek, papier Loft Christmas Red, Zestaw naklejek - Candy Cane Lane (Tinsel&Company), Papier Joy - Wood texture - zestaw lub papier Loft Christmas Wood, Zestaw papierów 15x15 "Tinsel & Company"
    2 kartka - baza kwadratowa biała Anita`s,kosteczki piankowe 3d bloczek, Ramki - moja chwila, Papier MME - Good Times - Treasures Paper, Papier MME - Up and Away "DreamS
    Monitor już nie tej jakości nie wiem czy dobrze kolory wszystkie zauważyłam ale jak zabawa to zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszukałam się wczoraj i nic mi nie pasowało. Na telefonie nic do siebie nie podobne ;) Jedyne, to bez przeglądania sklepu ramkę gwiazdkę zauważyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Search This Blog

Pinterest Gallery

Instagram Shots