I'll keep you my dirty, little secret!


Kiedy zobaczyłam temat w tygodniu inspiracji na scrapki.pl początkowo miałam problem z rozgryzieniem go, z pomocą przyszła ta piosenka : 

When I saw what is about new inspiration week in scrapki.pl I have a little problem with it :) But this song inspire me : 


I tak powstał ten oto scrap 
And I Created this layout: 








Miałam go przygotowanego już w zeszłym tygodniu, ale pogrążyłam się w sprzątaniu i nie miałam kiedy go wstawić :D 

I created this layout last week, but I have too little time to add this post :) 

I na koniec, produkty których użyłam 
and products which I use

AT Plus One - 12x12 Paper - Doubles  AT Plus One - 12x12 Paper - Duet AT Plus One - 12x12 Paper - Partner  AT Plus One - 12x12 Paper - Sidekick  Studio Calico Essentials - Hearts - niebieskieStudio Calico Essentials - Cameras - różowe i czerwone



9 komentarze:

  1. świetny! Bardzo podobają mi się napisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie lubię tę kolekcję, za co masz dodatkowego plusa, bo o samej pracy chyba nie muszę wspominać ;) świetny scrap. super, ze dołączyłaś do naszego TI na scrapki.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No pięknie! I tak kolorowo! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny scrap, z charakterem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku, jaki superancki! <333 Uwielbiam te wszystkie detale! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja! ile tam się dzieje, te wszystkie dodatki, napisy, miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki czad :D Za to uwielbiam Twoje LOsy - że się na nich tyle dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tu zajrzę to łapię doła, że ja tak pięknie nie potrafię.

    OdpowiedzUsuń

Search This Blog

Pinterest Gallery

Instagram Shots