twórcza środa ;)



Najpierw skleiłam miętowo - słodkiego scrapa, z moim wakacyjno-słonecznym zdjęciem :) 
przez napis 

"Be the best version of you" 


co prawda, wyzwanie było na tyle inspirujące, że początkowo na scrapie miał się znaleźć cytat 

Imperialistyczny wróg kusi cię Coca-Colą.

ale niestety, a może stety do niczego mi nie pasował :D 










drugi bardziej zwariowany 
stworzony w myśl wyzwania Przyda się - wspomnienia z wakacji :) 
wodny i pozytywny, z wakacyjnego spaceru :) 












trzeci, w stylu clean&simple, stworzyłam bez związku z konkretnym wyzwaniem, 
ot tak :) 


na tej samej zasadzie powstała strona w projekcie life : :) 


a w swoich pracach użyłam między innymi: 

       
Captured - Karty do Journalingu Baby Bump - Miracle    Wkłady do Albumu Misc Me! - Head Over Heels Journal  

Essentials - Chipboard Hearts - Yellow/Orange

15 komentarze:

  1. jeju, Twoje tempo tworzenia mnie przeraża :D ja zdążyłam zrobić jedną stronę w PL, a Ty 3 LO i PL ;D ale wszystkie mega genialne :D przepiękne jest to pierwsze zdjęcie, wspaniale wyglądasz :D a w drugim boska kompozycja i rewelacyjnie rozlałaś te farby ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy Twoim tempie zaczynam się zastanawiać co ja robię z czasem podczas tworzenia ?! :P Fenomenalne Te Twoje scrapy i wpis też super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I znów powalasz - i tempem, i spontanicznością i cudownym klimatem Twoich prac! ;) Zazdroszczę Ci tej Twojej nieustającej weny kobieto! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ u Ciebie twórczo!!! Jestem pod olbrzymim wrażeniem ilości i jakości :) I dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś szalona :) Tyle zrobić w przeciągu tak krótkiego odcinku czasu :) Pięknie sknociłaś LOsy i PL :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz tempo! Fajne prace :) Kolorowe i baaardzo letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A Ty jak zwykle nas zasypujesz samymi ślicznościami. Najbardziej spodobał mi się pierwszy scrap. Fajnie go skomponowałaś, no i zdjęcie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne są Twoje prace, wszystko dopracowane w najmniejszym szczególe, dopasowane kolorystycznie, te wszystkie detale, dodatki, po prostu rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za szalona dawka energii! :D szkoda, że nie udało się wcisnąć napisu o coli :D śliczne zdjęcie oscrapowałaś, z cudnym skutkiem :) ten niebieski fantastycznie namediowany, a C&S ma świetną kompozycję! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyyyyyno! Czy Ty w ogóle sypiasz?!?!?! Nie ogarnim Twojej prędkości tworzenia! Uwielbiam to i zazdroszczę! Jak Ty to robisz? ;*
    Aaa, no i prace wyśmienite i doskonałe, jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczne i nieco zwariowane scrapy

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne! Ogromnie mi się podoba układ i kolory. No i hasło!
    Choć trochę żal hasła z colą... ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No tak... ten cytat z colą ciekawy ale niełatwy :) ale i tak praca jaką przygotowałaś jest świetna, więc dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś niemożliwa, haha! Czad :D

    OdpowiedzUsuń

Search This Blog

Pinterest Gallery

Instagram Shots