again ;P

hej wszystkim!

Przepraszam, że do Was nie wpadam, nic mnie nie tłumaczy za tak długą nieobecność, jednak
na swoje usprawiedliwienie chciałabym powiedzieć, że jestem na etapie pisania licencjatu i nauki do egzaminów.

Aczkolwiek caly czas tworzę inspiracje, które możecie oglądać na scrappin!
gdzie serdecznie zapraszam do udziału w wyzwaniach!

Tymczasem wrzucę tu kilka rzeczy, które się nazbierały i obiecuję po egzaminach nadrabiać zaległości,
a po obronie ruszyć znowu pełną parą wraz z uporządkowaniem mojego scrap kącika!




4 komentarze:

  1. O jaaaaa! Sarcia wraca! <33 Wiesz, że uwielbiam wszyyyyyyystkie Twoje prace. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. te stemple na pierwszym - mistrzostwo :D
    a reszta czadowa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło znowu Cię "zobaczyć". Znam ten ból też mam na karku egzaminy i obronę magisterki :P Mam nadzieję, że już niedługo obie będziemy mogły świętować :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Search This Blog

Pinterest Gallery

Instagram Shots