dużo różności :)

Cześć! 
Mimo potwornego upału dzisiaj przygotowałam kilka rzeczy 
które Wam zaraz pokażę :) 

Od razu chwalę się , że mój scrap został wyróżniony w studio75, za co bardzo dziękuję :)))) 

I oto co dla Was dzisiaj przynoszę :) 

po pierwsze na małe i różowe wyzwanie craft-szafy ATC :
http://craft-szafa.blogspot.com/2013/08/wyzwanie-16-cos-maego-i-rozowego.html






po drugie kartka na wyzwanie silesian craft o niebieskich migdałach : 


po trzecie pudełeczko, na sierpniowy fan site rapakivi 
z materiałów zakupionych w ich sklepiku http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?(wszystko poza motylkiem) 


i ostatnie, kartka na wyzwanie szarpane i darte scrap.com 


a teraz lecę pooglądać Wasze cudowności i zainspirować się na jutro! 
dzięki za wszystkie odwiedziny i komentarze, 
buziaki! 





21 komentarze:

  1. Każde dzieło jest cudowne i jedyne w swoim rodzaju! Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha ale produkcja :) cała oczywiście cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, pięknie dobrane kolory przez co prace są bardzo żywe i radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale różnorodne prace! Każda ma w sobie coś świetnego:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale nas tu zasypałaś w ten upalny czas:) bardzo podoba mi się kartka z latawcami, pudełeczko i karteczka na wyzwanie w scrap.comie :) dziewczynka patrząca na klatkę z ptaszkiem-ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajne różnorodne prace :) wszystkie mega radosne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie swietne:)
    Powodzenia w wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie fantastyczne :) mnie osobiście najbardziej się podoba praca druga i trzecia... choć reszta też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna produkcja ;) Latawce są fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są Twoje prace! Takie nasycone kolorami i radosne :) kartka z latawcami to zdecydowanie mój faworyt :)

    Pozdrawiam!
    megshandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sara!!! ale miałaś wczoraj pracowity dzień! Jak powiedziałaś, że idziesz tworzyć to myślałam, ze zrobisz LO'sa albo kartke a tu tyle!!! i jakie świetne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się u Ciebie dzieje, super produkcja ;) powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie prace wspaniałe, świetnie dobierasz papiery i łączysz dodatki :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Każda praca inna, każda wyjątkowa. Mnie najbardziej ujęła o niebieskich migdałach:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękniusie Twoje różowiaste maleństwo, a i reszta godna pochwały

    OdpowiedzUsuń
  16. Super energetyczne prace. Nie wiem, która ładniejsza. Wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się latawcowa karteczka :) Świetne prace!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ wiele tych prac :) Podziwiam, że znajdujesz na to czas. Ta z latawcami boska - lubię taki styl. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Search This Blog

Pinterest Gallery

Instagram Shots