ecoline, i co z tym fantem zrobić? :P

Hej hej! 
Ostatni na 99% post przed weekendem, gdyż jutro jeszcze praktykuje, 
a po praktykach od razu jadę do domciu, 
stąd też musiałam już dzisiaj się pochwalić efektami zabawy min. z ecoliną :P 



Moje pierwsze chlapnięcie ecoliną pozostawiło we mnie wielki niedosyt, bo myślałam że to jak magiczna różdżka, a tu nie!
ale już po kilku chlapnięciach chyba sama się zakochałam :P 

teraz scrap na wyzwania  

http://blog.scrapuj.pl/?p=3774   scrapuj moje miejsca czyli może nad morze :P 

bardzo fajne wyzwanie, po prostu - z cyfrą :) 


11 komentarze:

  1. jeju, Ty to masz tempo :D przerażasz mnie :D no i zazdroszczę :D
    a scrap wspaniały :D superowo pochlapałaś ecoliną :D aż mi też się zachciało :D
    a w ogóle to też mam takie guziki kwiatuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo energetyczny scrap :) Świetne chlapania

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny scrap a tło rewelacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajny :) jak zwykle bardzo energetyczny i kolorowy :) super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Akwarelki są piękne, tylko że... uzależniają niesamowicie szybko ;)
    Pozytywnie, świetnie dobrane kolory. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetnie wyszły te eksperymenty :))
    Energia bije :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo, to się nazywa prawdziwa dawka kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny taki mega energetyczni i z dużą dawka słóńca ...
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Galeri Rea - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Próby z ecoliną zdecydowanie udane!!! I fragment nazwy naszego bloga tu widzę :) :) 1 2 3... scrapujTy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U la la! Superowo! Może morze :)

    OdpowiedzUsuń

Search This Blog

Pinterest Gallery

Instagram Shots