that tonight gonna be a good night!

Hej, cześć i czołem!
W przerwie między poszukiwaniem praktyk, przygotowywaniem się do miliona egzaminów a słuchaniem dobrej muzyki poczułam przypływ inspiracji więc musiałam usiąść i stworzyć coś. 
Jako, że scrapowanie jest w sumie moim lekarstwem na wszystko i możliwością wyrzucenia z siebie energii i tej dobrej i tej nieco gorszej, oraz poprawienia sobie nastroju, mój dzisiejszy scrap jest scrapem terapeutycznym i odstresowującym :) 





zainspirowany jest zresztą cudowną piosenką : 

a przede wszystkim tym cytatem : 

"Agnieszka już od dawna tu nie mieszka, mało kto ją lubił, bo praktycznie nikt jej nie znał. Odrzucenie boli, depresja przy braku zrozumienia zmienia człowiekowi życie w gówno, byłem przy niej wtedy oby nie na próżno."

 A poza tym u mnie rozpoczyna się baaaardzo ciężki okres nauki do sesji, który wyraża się przede wszystkim podkrążonymi oczyma i dużą ilością energy drinków (wiem, że są niezdrowe i prawie nic nie dają, ale cóż ^^) i dużą ilością czarnej kawy. 
 wygląda to mniej więcej tak : 



Naczekałam się na załadowanie zdjęć jakiś milion lat świetlnych, ale post jest! 
Pozdrawiam Was kochane serdecznie, w tę słoneczną pogodę (która na 10 piętrze bywa bardzo denerwująca) Buziaki :*

2 komentarze:

  1. Fajna ta scrapoterapia :) Praca świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Scrap rewelacyjny, z charakterem :)
    U mnie do sesji trochę czasu, ale właśnie zaczęły się prace zaliczeniowe, prezentacje itp. Nie mogę doczekać się wakacji!

    OdpowiedzUsuń

Search This Blog

Pinterest Gallery

Instagram Shots