indygo :)

Dobry wieczór wszystkim! 
Po całym dniu denerwowania się na wszelkiej maści sprawy, począwszy od uczelni, a skończywszy na urzędzie pocztowym, jestem tutaj! 
Zapowiadałam scrapa pt. indygo, ale nie jest to do końca to, aczkolwiek mgiełka i tusze 13arts totalnie mnie oczarowały i nie mogłam sobie odmówić wypróbowania ich wszystkich :) 
Poza tym musiałam domówić sobie jeszcze dwie pełne kolekcje Just a Note Rapakivi, które także pracują pod moimi nożyczkami i ja z nimi pracuję z wielką przyjemnością. 

Tymczasem, przedstawiam Wam scrapa pt. UWIELBIAM KOLORY! UWIELBIAM CHLAPANIE! 
(może aż za bardzo polubiłam chlapać, ale to początki :D) 

i przepraszam, że zdjęcie jest jedynie jako-takie, 
jednak baaardzo chciałam pochwalić się już dzisiaj, złapałam ostatnie promyczki dziennego światła no i jest to jedyne zdjęcie które właśnie jako tako się prezentuje, 
ale oto efekt : 


Scrapa mega pozytywnie chlapanego zrobiłam według nowej mapki Scrap - Map 
i na to właśnie wyzwanie go zgłaszam :) 

Poza tym jako, że noc spędzę ze statystyką i raportem, w trakcie w ramach kreatywnej przerwy z pewnością jeszcze coś wyscrapuje, biorąc pod uwagę nowe zasoby, więc jutro na pewno do Was zawitam. 
Ale jutro. ! Obiecałam sobie, że bez przesady, w nocy zdjęć robić nie będę! :D 
(no  chyba że zdjęcie mojego widoku z okna, bo ładnie dzisiaj widać Pałac Kultury i centrum się cudowanie błyszczy :) 

Poza tym piosenka która ostatnio poprawia mi nastrój notorycznie :
bardzo serdecznie polecam :D 

I pokażę Wam, czym się będę zajmowała w nocy, jako że obiecałam pokazywać Wam nieco więcej z tego, co u mnie ciekawego : 

z podpisem zacnym : Korzystam z PSPP, bo SPSS jest zbyt mainstreamowe :D 

Buziaki i dobrej nocy wszystkim! :)) 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Search This Blog

Pinterest Gallery

Instagram Shots