change !

Hej, To znowu ja. Wiem, że dawno mnie tu nie było. 
Wynikało to z chwilowego braku natchnienia, a może nawet nie, bo prace cały czas powstawały, tylko ja jakoś nie miałam weny na to, by się nimi chwalić. 
Przez ten czas, może nie doszłam ze sobą do porozumienia, ale uznałam, że czas na zmiany. ;) 

Będę się starała prowadzić bloga w nieco innej formie, zapoznać się z Wami nieco bliżej, nie koncentrując się jedynie na pracach. Pokazywać trochę więcej o sobie, więcej o tym co mi się podoba, nie wiem na ile to wypali biorąc pod uwagę natłok pracy, ale mam nadzieję, że sobie poradzę. 

Dzisiaj przedstawiam Wam mojego zmianowego-scrapa, który ma być potwierdzeniem tego, że czas na zmiany, ma być też moją motywacją, ale też pretekstem, żeby tu do Was dzisiaj napisać. 






W tym tygodniu chciałabym Wam jeszcze pokazać mój mały scrapowy kącik, który z pewnością nie powali Was na kolana wielością zasobów, gdyż tych u mnie niewiele, ale chciałabym się pochwalić tym, gdzie tworzę. 

I dotrzymując słowa, że chcę pokazać Wam więcej siebie, dzisiaj zamieszczam kawałek, który mnie ostatnio zauroczył i nadał koloru kolejnym dniom :) 


"Wiemy, że możemy sprawić, aby świat był lepszy i kto musi wziąć na barki trud?
Nowi architekci."

3 komentarze:

  1. Ile się dzieje na tym scrapie :) Świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna praca :) A Bisz wymiata ;) Indygo jest moim ulubionym kawałkiem ;] Dzięki za odwiedzinki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za zmiany!
    Scrap jest śliczny, radosny, kolorowy, wesoły, no i oczywiście świetnie skomponowany :)

    OdpowiedzUsuń

Search This Blog

Pinterest Gallery

Instagram Shots