next, please :)

Teraz się troszkę bardziej niż zwykle rozpiszę ;) Oczywiście jak zwykle nie udało mi się sfotografować masy kartek zanim zniknęły z moich rąk i proszę o wybaczenie :) Wstawiam kolejną z tych robionych na zamówienie :) którą również zgłaszam na wyzwanie 13 arts. http://13artspl.blogspot.com/2013/02/wyzwanie-4-miosc-jest-darem-challenge-4.html
Dwie pozostałe kartki, które miałam wrzucić dzisiaj trafią tutaj jutro wieczorem lub w poniedziałek wraz z moją osobistą relacją z maratonu scrapbookingowego na który strasznie się cieszę, a z drugiej strony strasznie się stresuję. Powiedzcie mi, czy któraś z Was się wybiera?;>

4 komentarze:

  1. Cudna! Rewelacyjny pomysł z tymi serduszkami na sznurku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba kieszonka z tagiem :) Dziękuję za udział w zabawie 13arts :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowa walentynka z tagiem :) Super połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  4. O ta też świetna! Dziękuję raz jeszcze za udział w wyzwaniu 13arts i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Search This Blog

Pinterest Gallery

Instagram Shots