kartki, kartki, karteczki :)

ten weekend nosi miano karteczkowego. co prawda, nie powstały arcydzieła jednak z kartek jestem zadowolona, są słodkie. :) poza tym stworzyłam dwa modelowe zaproszenia, które nie wymagałyby olbrzymich kosztów, a wyglądały ładnie. modele próbne, szczególnie pierwszy, niestety na takich papierach, gdyż mam ich multum i nie wiedziałam co z nimi zrobić. poza tym nauczyłam się posługiwać gilotyną i jestem zadowolona z tego nabytku bardzo bardzo :) ok, już nie jęczę, chwalę się co zrobiłam i może wreszcie zacznę sie uczyć :P







6 komentarze:

  1. Śliczne te kartkowe twory, najbardziej spodobało mi się drugie zaproszenie, ten wiatraczek dodaje pracy dużo uroku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ masz przerób Kochana :) Bardzo fajne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace :) Najbardziej podoba mi się ta pierwsza cała w napisy... Świąteczna też jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. widze ze produkcja prawie masowa ;D hahah ;D;D
    pozdrawiam ;D;D ps.ktorego papieru masz za duzo?bo moze mala wymianka?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uroczy ten papier,a moze sprobuj powycinac te koleczka i wykorzystaj je osobno..:D albo juz powycinane ustaw w szeregu,podklej z tylu i masz pasek koleczek gotowy:D

      Usuń
    2. ps.obserwuje cie bo jestem ciekawa co wykombinujesz z tego papieru..:D

      Usuń

Search This Blog

Pinterest Gallery

Instagram Shots