zakładka :D

miała być w innym kształcie niż zwykły prostokąt, według wytycznych tego wyzwania : http://scrapki-wyzwaniowo.blogspot.com/2012/08/wzwanie43-zakadka.html, a jako że ostatnimi czasy czytałam głównie książki, których czytanie wcale nie było dla mnie przyjemnościa ani frajdą, a mianowicie podręczniki i różne inne dokumenty, a później nie dość że to nie ciekawe trzeba coś z tego pamiętać, pomyślałam, że taka zakładka będzie bardzo przydatna, coby sobie zanotować ważniejsze rzeczy. Karteczek jest ze 30 żeby była prkatyczna i wygodnie się zamykało z nią książkę, do tego ołówek w mundurku, żeby w każdej chwili można było go wyjąć i coś zapisać :) a karteczki można zawsze sobie dokleić gdy już się wyczerpią :)

oto więc moja zakładka :

4 komentarze:

  1. bardzo fajny pomysł:) przydało by mi się coś takiego bo ostatnio wszystko wylatuje mi z głowy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no niby zgrabnie i zaradnie ale jedno ujęcie kręciłam średnio 4 razy :D nie raz całą umazana w silikonie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny notesik ;D Idealny na szybkie zapiski ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pomysłowa! idealna do zapisywania cytatów, które tak często umykają

    OdpowiedzUsuń

Search This Blog

Pinterest Gallery

Instagram Shots