idą święta :D

Moje ulubione święta w roku to Boże Narodzenie. Nie wiem dlaczego :) Po prostu wiążą się z nimi same dobre wspomnienia, cała masa pozytywnej energii i uśmiechu :) W Boże Narodzenie łatwo się pogodzić, wszystko jest takie piękne, kolorowe, lecą w telewizji bajki, ludzie są zadowoleni... I zawsze tak bardzo bardzo na nie czekam a one tak szybko przemijają. W moim sercu więc już się zaczęła gwiazdka! Mam ochotę robić ozdoby świąteczne, kartki świąteczne :) Jak byłam mała zawsze słuchałam kasety, którą kupili mi rodzice "Ulica Śnieżynkowa" ... właściwie jak byłam mała to kiepskie słowo, bo słucham jej w święta do dziś :) Mam już tyle pomysłów w głowie, i nie straszna mi jesień, kiedy we mnie już gwiazdka  

ok, tak więc moja gwiazdkowa rodzinka :) + wczorajsza kartka gratulacyjna, tak żeby było trochę poważniej :PP









PS: Jeśli wiecie gdzie dostać papiery z tymi pingwinkami, kotkami itd dajcie znać :))) strasznie mnie zakręciły, a odkupiłam je na bazarku i nie wiem :P



9 komentarze:

  1. O kurczę! Nie nie, ja jeszcze nie myślę o świętach bo mi zbrzydną zanim się zaczną. I tak wystarczająco mnie wkurza to jak w sklepach zaczyna się szał przedświąteczny już w listopadzie po Wszystkich Świętych! A ja taaaak lubię Boże Narodzenie :)

    Co oczywiście nie umniejsza, że Twoje prace są świetne! Pełne radości!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartki:) Ja jeszcze nie mam ochoty na robienie świątecznych. Zacznie się pewnie w październiku :) ale już z chęcią posłuchałabym świątecznych piosenek Skaldów bo z ich muzyką tworzę świąteczne kartki.... Jakoś do października dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. woow, u ciebie juz swiatecznie ;D ho ho ho :D
    jestes bardzo mila ;D
    co do obserwatorow,to zdecydowalam sie przekupic ludzi cukierasami bo czulam sie samotna na moim blogu..teraz przynajmniej patrza na mnie kwadratowe ryjki ;;D;D;D;
    buzka;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klimatyczne karteczki - widać, że lubisz Boże Narodzenie.
    Ja jeszcze nie czuję klimatu świąt, zawsze robię kartki na ostatnią chwilę. ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki, bardzo pomysłowe:) Ja również kocham Boże Narodzenie i dla mnie te święta mogłyby trwać cały rok;)

    OdpowiedzUsuń
  6. JA CHCE TAKIE KARTECZKI :D:D:D:D:

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :) i za bardzo miły komentarz!

    Te kwiatki robi moja mama i w sumie nie wiem jak, bo ja jej tylko podkradam :P
    Tutaj zrobiłam kursik jak wyklejać różyczki, które też tam są, na tej ostatniej kartce:
    http://paseczkowa.blogspot.com/search/label/kurs

    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje stempelkow;D;D nie pokazesz ich nawet,a ty wredniaku;D;D;D;
    a do mnie papiery rowny tydzien dochodzily,wiec jestem przeszczesliwa,ze doszly;D;D;D i ze wygralam pierwszy raz w zyciu...:D:D:D:D:D:D:D:milego dzionka;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ świątecznie się u Ciebie zrobiło, a renifery i pingwin bomba!!!

    OdpowiedzUsuń

Search This Blog

Pinterest Gallery

Instagram Shots